Biuro Rachunkowe „TAKS.PL” istnieje na rynku od 2005 r ; przez ten czas zyskało zaufanie wielu klientów. Mamy doświadczenie w prowadzeniu księgowości podmiotów o bardzo różnych profilach działalności. Klientami naszego biura są osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne i spółki jawne.
Nasi klienci prowadzą działalność produkcyjną, handlową i usługową w różnych branżach min: informatycznej, graficznej, drukarskiej, odzieżowej, motoryzacyjnej, budowlanej, transportowej, meblarskiej, odzieżowej, medycznej. Wiemy co dla naszych klientów jest ważne i staramy się zapewnić im jak najlepszą obsługę księgową tak aby mieli oni spokój i poczucie bezpieczeństwa. Chcemy aby usługi księgowe świadczone w naszym biurze były pomocne w efektywnym zarządzaniu biznesem i służyły jego rozwojowi.
Biuro posiada uprawnienia Ministra Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych (numer wpisu (31210/02) a działalność biura objęta jest obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
W zakres naszych usług wchodzą:
I. dla osób zakładających działalność gospodarczą
- rejestracja działalności gospodarczej w urzędzie miasta, urzędach skarbowych i ZUS
- doradztwo przy wyborze opodatkowania
- komputerowe prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów (KPIR) lub ewidencji ryczałtowej
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wyposażenia
- prowadzenie rozliczeń i sporządzanie deklaracji w zakresie podatku VAT
- prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego (PIT)
- sporz±dzanie pozostałych deklaracji tj. PCC, podatku od nieruchomości
- przygotowywanie sprawozdań i raportów dla właścicieli firm
- sporz±dzanie sprawozdań do GUS
- sporz±dzanie rozliczeń rocznych
- obsługa kontroli z urzędów skarbowych, ZUS, PIP
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownika
- prowadzenie akt osobowych pracowników
- sporz±dzanie umów zlecenia i o dzieło
- sporz±dzanie list płac, rachunków do umów zlecenia i o dzieło
- sporz±dzanie miesięcznych raportów i deklaracji ZUS
- sporz±dzanie deklaracji PIT-11 , PIT-40, PIT 4R
- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowniczych
- sporz±dzanie druków RMUA dla pracowników
- sporządzanie pism oraz zaświadczeń związanych z prowadzoną przez klienta działalnością gospodarczą
- przygotowywanie dokumentów i zestawień w zakresie kompletowania wniosków kredytowych
- sporządzanie zeznań podatkowych dla klientów indywidualnych (PIT-28, PIT-36, PIT-37, PIT-38, PIT -39)